Webkamery Počasí Lanovky aktivní

Cyklovýlet přes Petrovku na Moravskou boudu, Sedmidolí a Davidovky

Jednoduchý a krásný cyklovýlet po hřebenech Krkonoš. Navštívíte Erlebachovu boudu, Petrovku, Moravskou a Dvořákovu boudu. Díky použití cyklobusu budete většinu cyklotrasy absolvovat dlouhým sjezdem.

Ve Špindlu na autobusovém nádraží si počkete na cyklobus - jízdní řád zde a nechte se vyvézt 9 km skoro až na česko-polskou hranici do nadmořské výšky 1157 m n. m. na Erlebachovu boudu (nedaleko Špindlerovky). Vydáte se na kole směr Petrovka, Moravská bouda. Na Moravské boudě si dopřejte vynikající oběd. Pozor: cca 1 km pod Moravskou boudou je 250m dlouhá špatně sjízdná pasáž s kameny. Dále Vás čekají již sjízdné cesty. Pokračujete přes Sedmidolí, kde se Vám otevře krásný výhled na Krkonoše. Pod Davidovkami buď můžete pokračovat až do Špindlu, ale my Vám doporučíme odbočit vpravo po modré směr Medvědín bouda. Od Medvědí boudy jedete po panelce stále z kopce směr Medvědí koleno, kde se napojíte na silnici do Špindlu.
U apartmánů Davidovy boudy můžete na křižovatce můžete také odbočit vlevo a po zelené jet Sudetskou cestou cca 2 km, kde se napojíte na silnici do Špindlu.

Stručný popis cyklotrasy: Špindl → cyklobus zastávka Erlebachova bouda  → Erlebachova bouda → Petrovka → Moravská bouda a Dvořákova bouda → Sedmidolí → Davidovky  → po modré → Medvědí bouda  → Medvědí koleno → zpět do Špindlu

Zakupte si mapu - ZDE
Celková délka a trvání:
 11 km / cca 2 - 3 h
Převýšení: stoupání ↑ 178 m, klesání  ↓ 624 m
Náročnost: 2/5 nízké, vhodné i pro děti, jedete stále z kopce
Občerstvení na trase: ANO - Erlebachova bouda, Moravská bouda, Sedmidolí, Medvědí bouda, Myslivna

Webkamery: Dvořákova bouda

Detaily a podrobnosti této cyklotrasy naleznete - zde

Je dobré vědět, že: Převážnou část výletu jedete z kopce. Cca 1 km pod Moravskou boudou je 250m dlouhá kamenitá pasáž. U Davidových bud na rozcestí máte tři možnosti trasy. Buď dolů do Špindlu, nebo vpravo po modré směr Medvědí boudy a nebo vlevo po zelené po Sutetské cestě. Všechny tyto cesty vás dovedou dolů do Špindlu a ani s jednou neuděláte chybu. Tyto alternativní trasy můžete také vyzkoušet při Vašich příštích cyklovýletech po Krkonoších.

Náhled na mapu cyklotrasy máte - zde

Výškový profil tratě:
Převýšení cyklo trasy profil Moravská Petrovka Medvedi Spindl

Máte zajištěno ubytování ve Špindlerově Mlýně
V sekci hotely Špindlerův Mlýn nebo pensiony Špindlerův Mlýn najdete Vaše ideální ubytování! Navštivte také naši sekci Super LastMinute.

Pokud jste v článku našli chybu nebo byste ho rádi doplnili Vaší recenzí, nápadem, zajímavým tipem nebo radou, napište nám prosím - ZDE.
Vaše poznatky rádi je předáme i ostatním ;-)
Velice Vám děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Tvořte s námi společně web www.Spindleruv-Mlyn.com!