Webkamery Počasí Lanovky aktivní

Zažijte zimní výlet a romantiku na hřebenech Krkonoš

Romantický a nenáročný zimní výlet se sáňkami nebo na běžkách po Krkonoších.

Tento zimní výlet je skvělým tipem pro romantickou zimní turistiku ve Špindlerově Mlýně - v Krkonoších.

Přijměte pozvání na romantický a nenáročný zimní výlet vhodný také pro rodiny s dětmi. Ptáte se, jaká je možnost pěší turistiky ve Špindlerově Mlýně v zimě? Zde máte vynikající tip. Vydejte se na zimní výlet po Krkonoších ze Špindlerova Mlýna.Tento zimní výlet můžete zažít na sáňkách (které si půjčíte ZDE),na běžkách, skialpech, ale můžete ho jít také pěšky!

Stručný popis výletu:
Autobusem vyjedete ze Špindlerova Mlýna - z autobusového nádraží, nebo s Gotaxi na Špindlerovu boudu (osobní auta mají zákaz vjezdu). Ze Špindlerovy Boudy vycházíte směr Petrova Bouda. Pod Petrovkou však odbočíte směr Moravská bouda a Dvořákova bouda. Procházíte Zvířátkovou stezkou - směr Moravská bouda - 1225 m n. m. Z Moravské boudy vás čeká příjemný sjezd v délce skoro 3,5 km přes Pevnost a Davidovy boudy až na Dívčí Lávky. Příjemnou procházkou podél Labe se vracíte do centra Špindlerova Mlýna.

Převýšení a mapa níže prezentují trasu pěšky, na běžkách nebo skialpech:
Špindlerova bda, Moravská bda, Dívčí lávky, Srub pod Medvědínem, centrum Špindlerova Mlýna

Převýšeníé Moravská bouda běžky

Výlet Moravská bouda

Stručný popis trasy:
Špindlerův Mlýn - autobusové nádraží - linka Špindlerův Mlýn - Špindlerova Bouda - busem 9 km → Špindlerova Bouda - Červené turistické značení směr Petrova Bouda - 1,5 km → Rozcestník Pod Petrovou boudou - odbočit doleva Zelené turistické značení - Zvířátková stezka KRNAP →  Moravská bouda - 800m

zpět do Špindlerova Mlýna:  Modré turistické značení směr Špindlerův Mlýn → 1.6 km - Pevnost →  Zelené turistické značení - 850 m od Pevnosti autobusová zastávka Davidovky  - směr Špindl →  900 m další autobusová zastávka směr Špindl - Dívčí lávky (centrum 2,4 km)  - restaurace Myslivna → Modré turistické značení  → Srub pod Medvědínem → Špindlerův Mlýn - centrum.

Zimní trasa běžky

Celková délka a trvání: 8 km / cca 3 - 4 h  (Špindlerova bouda - Moravská bda - Špindlerův Mlýn - centrum)
Převýšení: stoupání ↑60m, klesání ↓ 522m
Náročnost: 2/5 nízká, vhodné i pro děti,
Občerstvení na trase: ANO - Špindlerova bouda, Dvořákova boudaMoravská bouda, restaurace Myslivna, Srub pod Medvědínem
Túra se sáňkami: ANO
Běžky a skialpy: ANO
Pěší túra: ANO

Zakupte si dobrou mapu - ZDE

Máte zajištěno ubytování ve Špindlerově MlýněV sekci hotely Špindlerův Mlýn nebo pensiony Špindlerův Mlýn najdete Vaše ideální ubytování! Navštivte také naši sekci Super LastMinute.

Davidovky

VÝLETY V ZIMĚ V KRKONOŠÍCH: CO JE DOBRÉ VĚDĚT?

• Počasí na Moravské a Dvořákově boudě - on-line webkamera Dvořákova bouda zde

• Ideální pro rodiny s dětmi. Krásný, ale nenáročný zimní výlet. Většinu výletu jedete z kopce.

• TIP: Pro výjezd na Špindlerovu boudu použijte Gotaxi. Cena 400.- Kč / 8 osob. Přizvěte další turisty a nemusíte čekat na přeplněný bus.

• Gotaxi - tel. +420 774 800 006 uložte si do telefonu, pokud by Vám nebo dětem docházely síly.

• Jízdní řád Špindlerův Mlýn - Špindlerova bouda - ZDE - jízdné 50.-Kč / osoba.

• Počasí na horách se často náhle mění. Mějte s sebou vhodné oblečení pro případ nepříznivého počasí.

• Horská služba - tel +420 1210 - non stop. Uložte si do telefonu pro případ úrazu, nehody, nebezpečí.

• Nacházíte se v prvním ochranném pásmu Krkonošského národního parku.

• Ideální tip pro lenochy, kteří chtějí zabodovat s romantikou

• A to nejdůležitější: DESATERO ZÁSAD BEZPEČNÉHO CHOVÁNÍ PŘI POHYBU V HORSKÉM TERÉNU

Moravska

Detailní popis trasy:
Tento typicky zimní krkonošský výlet začnete na autobusovém nádraží ve Špindlerově Mlýně. Na pravidelné lince Špindlerův Mlýn - Špindlerova Bouda nastoupíte do autobusu, který jezdí v pravidelných časech na Špindlerovku.

Výlet začíná právě od Špindlerovy Boudy. Z parkoviště u Špindlerovy Boudy se vydáte vlevo po červené směr Petrova Bouda a dále Moravská Bouda. Na rozcestníku Pod Petrovovou boudou se dáte po zelené směr Moravská bouda a Dvořákova bouda.

Pokud byste tuto trasu absolvovali v létě, spatříte na této trase v délce 800m Zvířátkovou stezku u Moravské boudy. Tento projekt Správy Krkonošského národního parku, se snaží turistům přiblížit zvířenu Krkonoš v podobě krásných, ručně vyřezávaných dřevěných soch zvířat v životní velikosti. Všechny sochy jsou dubové.

Na Moravské Boudě vám vřele doporučujeme zastávku na občerstvení nebo ještě lépe na pozdní oběd. Místní kuchyně je opravdu luxusní záležitost a navíc za přátelské ceny!
Moravská bouda vás mile překvapí skvělým gurmánským zážitkem v podobě typických krkonošských receptů a jídel. V restauraci je možno využít dětský koutek a Wi-Fi. Velice příjemné prostředí, super kuchyně, ochotný personál, přátelský a profesionální přístup provozovatelů vás nabije k dalšímu pokračování.

Ještě že máte s sebou sáňky nebo běžky! Po vydatném jídle se vezete dolů! Nyní si užijete téměr 3,5 km zábavné jízdy z kopce!

Jakmile vyjedete z lesa pod Moravskou boudou, nacházíte se v Sedmidolí. Rozprostře se pod vámi pohádkový výhled na panoramata Krkonoš, Sedmidolí, Kozí hřbety a údolí Špindlerova Mlýna.
Jste v ráji!

Míjíte apartmánové bydlení Davidovy boudy a vjíždíte do lesa. Všimněte si, jak se příroda mění s tím, jak sjíždíte do údolí. Zde si dejte pozor - 1 km pod Davidovkami vaše trasa kříží silnicí. Hrozí zde riziko srážky s automobilem. Na silnici se nachází také autobusová zastávka pravidelné linky Špindlerův Mlýn - Špindlerovka (zastávka Davidovky). Přejdete opatrně silnici a pokračujete jízdu závěrečným sjezdem dolů 1 km směr Dívčí lávky kde je další autobusová zastávka do Špindlu. Autobus můžete využít pro cestu zpět do Špindlerova Mlýna.

My vám však doporučujeme pokračovat dál pěšky nebo na běžkách zpátky do Špindlu. Přejdete silnici, pokračujete kolem restaurace Myslivna, přes soutok Labe a Bílého Labe. Za mostem zahnete vlevo a příjemnou procházkou po 1 km míjíte lanovku Medvědín. Vřele vám doporučujeme zastávku ve Srubu pod Medvědínem. Po tak náročné zimní túře si zasloužíte luxusní lokální speciality i něco pro dobrého zahřátí!

Udělal vám radost tento zimní výlet po Krkonoších? Věříme, že ano. Pokud by se vaši přátelé zajímali, kam v zimě na výlet, nyní máte pro ně jednoznačný tip:Na zimní výlet do Krkonoš na sáňkách nebo běžkách na Moravskou boudu!

Doporučujeme vám tento výlet zopakovat také v létě! Co vy na to? Návod máte ZDE

Martin Jandura - SPINDL.info

Pokud jste v článku našli chybu nebo byste ho rádi doplnili Vaší recenzí, nápadem, zajímavým tipem nebo radou, napište nám prosím - ZDE.
Vaše poznatky rádi je předáme i ostatním ;-)
Velice Vám děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Tvořte s námi společně web www.Spindleruv-Mlyn.com!