Webkamery Počasí Lanovky aktivní Doprava

S kočárkem
Se psem
Turistika
Vhodné pro rodiny s dětmi

Popis trasy

Výlet začíná v centru Špindlu u Summit sportu, odkud se vydáte do kopce přímo nahoru a po cca 900 metrech, kdy skončí nejprudší část, pokračujete rovně kolem altánku. Pokud máte kočárek, dáte se doprava po asflaltové cestě a jakmile to jde, odbočíte doleva a po panelové cestě pokračujete na Dřevařskou cestu, která Vás dovede až k výletnímu cíli Boudě na Bílém Labi. Tady můžete v létě ochutnat něco výtečného z grilu a udírny, nebo se občerstvit v restauraci.

Opravdoví milovníci přírody se můžou ještě projít dále do Čertovy strouhy, která se nachází nedaleko a byla postavena jako součást nejzajímavějšího systému přehrad v Krkonoších, zabraňujících vzniku povodní.

Zpátky se spustíte po asfaltové silnici zpět dolů do Špindlerova Mlýna přes Dívčí lávky. V bufetu tam mají super točenou limonádu.

Celý výlet můžete absolvovat i na kole, s dětmi v kočárku nebo se svými domácími mazlíčky. V cíli na Vás čeká tradiční bouda s velmi autentickou atmosférou.

Důležité informace

Až na jednu pasáž je celá cesta v létě i na podzim skvěle sjízdná s kočárky a na kolech.

Na jaře může být místy na cestě stále sníh.

Body na trase

Občerstvení na trase
Zajímavosti na trase
Bouda u Bílého Labe

Horská chata, která se nachází v Krkonoších asi 5 km od centra Špindlerova Mlýna v nadmořské výšce 1000 metrů na levém břehu Bílého Labe. Je situována v dole Bílého Labe na křižovatce čtyř turistických cest od Špindlerova mlýna, od Špindlerovy boudy a od Luční boudy.

Dívčí lávky

Rozcestí Dívčí lávky se nachází na silnici ze Špindlerova Mlýna na Špindlerovu boudu, poblíž soutoku Labe a Bílého Labe.