Webkamery Počasí Lanovky aktivní Doprava

Běžecké trasy
Se psem
Turistika
Vhodné pro rodiny s dětmi
Za dobrodružstvím

Popis trasy

Od Bílého mostu se vydáte směrem k lanovce Innogy line ve Svatém Petru a pokračujete kolem sjezdovky Stoh dále směr Dlouhý důl. Míjíte zajímavá místa s informacemi ohledně dřívější těžby rud a již zavřený vstup do štoly. Stoupání Dlouhým dolem Vás po chvíli odmění výhledy na protější Medvědín.

U Výrovky, kde se nachází významná křižovatka turistických cest,  ze Špindlerova Mlýna do Pece pod Sněžkou, z Luční Boudy na Liščí horu nebo do Vrchlabí, se vydáte doprava a dojdete k Chalupě na Rozcestí. Po kávě a něčem dobrém pokračujete po modré Úbočím Stohu dolu do Svatého Petra a následně až do Špindlerova Mlýna.

Tento úžasný výlet bude sedět všem, kteří mají rádi přírodu, historii a pohyb. Zvládnete ho i s dětmi.

Důležité informace

Sledujte předpověď počasí a otevírací doby restauračních zařízení.

Body na trase

Vhodné období Vhodné období: Léto
Zajímavosti na trase
Bílý most

Architektonická památka a symbol Špindlerova Mlýna. Byl postaven roku 1911.

Výrovka

Výrovka je horská bouda v Krkonoších v sedle mezi Luční horou a Zadní Planinou, 2,5 Km jihozápadně od Luční boudy v nadmořské výšce 1363 m. Nachází se zde významná křižovatka turistických cest ze Špindlerova Mlýna do Pece pod Sněžkou, z Luční boudy na Liščí horu nebo do Vrchlabí.